lineaire afbeelding Belgisch wapenschild Nadvädzujúci príspevok na vyvesovateľa: Els Thant, M.A., B.Tr. (X)
| Els Thant, M.A., B.Tr. (X) Ekvádor Local time: 08:17 španielčina -> holandčina + ...
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een lineaire afbeelding van het Belgische wapenschild.
Ik heb wat rondgesurft, maar alleen "foto's" gevonden, o.a. een GIF-afbeelding op wikipedia.
Ik zou een stempel willen laten maken met het Belgische wapenschild en heb daarvoor een Illustrator-bestand nodig, een tekening (en geen foto).
Ik ben beëdigd vertaalster en heb voor de Belgische Ambassade een stempel met het Belgische wapenschild nodig.
... See more Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een lineaire afbeelding van het Belgische wapenschild.
Ik heb wat rondgesurft, maar alleen "foto's" gevonden, o.a. een GIF-afbeelding op wikipedia.
Ik zou een stempel willen laten maken met het Belgische wapenschild en heb daarvoor een Illustrator-bestand nodig, een tekening (en geen foto).
Ik ben beëdigd vertaalster en heb voor de Belgische Ambassade een stempel met het Belgische wapenschild nodig.
Veel dank op voorhand voor jullie hulp en suggesties. ▲ Collapse | | | Percy Balemans (X) Holandsko Local time: 15:17 Stempelwinkel? | Jan 21, 2007 |
Hallo Els,
Hebben ze zoiets niet standaard bij een goede stempelwinkel? Ik heb ook een stempel voor beëdigde vertalingen, met het Nederlandse wapen erop, maar die afbeelding hoefde ik niet zelf aan te leveren, dat hadden ze al in de stempelwinkel. | | | Els Thant, M.A., B.Tr. (X) Ekvádor Local time: 08:17 španielčina -> holandčina + ... TOPIC STARTER niet in Ecuador... | Jan 21, 2007 |
Ik zou mijn stempel natuurlijk in België kunnen laten maken en het ziet ernaar uit dat ik dat inderdaad zal moeten doen.
Laten we dan alleen maar hopen dat hij onderweg niet blijft hangen en in goede staat landt...
Of kent iemand een stempelwinkel in België waar ze zo vriendelijk zouden willen zijn mij dat bestand te leveren? Ik vrees ervoor...
Toch bedankt voor je antwoord!
Els | | | Marian Pyritz Nemecko Local time: 15:17 Člen (2004) holandčina -> nemčina + ...
|
|
Els Thant, M.A., B.Tr. (X) Ekvádor Local time: 08:17 španielčina -> holandčina + ... TOPIC STARTER lineaire afbeelding | Jan 21, 2007 |
Dankjewel, maar dit zijn beeldformaten (foto's) en de stempelmaker heeft een lineaire afbeelding (tekening) nodig... | | | Ken Cox Local time: 15:17 nemčina -> angličtina + ... | Els Thant, M.A., B.Tr. (X) Ekvádor Local time: 08:17 španielčina -> holandčina + ... TOPIC STARTER
Ken, voor deze link.
Ik check even met de stempelmaker of hij iets met die bestanden kan doen. Ik geloof dat Corel wel OK was.
Els | | | Toto fórum nemá prideleného nijakého konkrétneho moderátora. To report site rules violations or get help, please contact site staff » lineaire afbeelding Belgisch wapenschild Protemos translation business management system | Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
| Pastey | Your smart companion app
Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.
Find out more » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |