This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Probleem bij openen bestand PageMaker 6.5 in versie 7
Nadvädzujúci príspevok na vyvesovateľa: Chantal Henno
Chantal Henno Local time: 22:58 Člen (2002) angličtina -> holandčina + ...
Nov 11, 2003
Beste collega's,
ik heb een probleem bij het openen van een Pagemakerbestand 6.5. Ik heb zelf versie 7 en normaal is dat geen probleem, maar nu krijg ik bij dit bepaalde bestand de foutmelding "internal error: bad table index". Heeft iemand een idee? Of kan iemand eventueel kijken of hij/zij dit bestand kan openen in 6.5 en misschien opslaan met een andere naam.
Of misschien heeft iemand beide versies heeft, en kan hij/zij het bestand opslaan in versie 7.
Alvast bedankt, ... See more
Beste collega's,
ik heb een probleem bij het openen van een Pagemakerbestand 6.5. Ik heb zelf versie 7 en normaal is dat geen probleem, maar nu krijg ik bij dit bepaalde bestand de foutmelding "internal error: bad table index". Heeft iemand een idee? Of kan iemand eventueel kijken of hij/zij dit bestand kan openen in 6.5 en misschien opslaan met een andere naam.
Of misschien heeft iemand beide versies heeft, en kan hij/zij het bestand opslaan in versie 7.
Alvast bedankt,
Groetjes
Chantal ▲ Collapse
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Henk Peelen Holandsko Local time: 22:58 Člen (2003) nemčina -> holandčina + ...
SITE LOCALIZER
6.5
Nov 12, 2003
Hallo Chantal,
ik heb 6.5, je mag het bestand wel even toezenden zodat ik kan kijken of ik hem kan openen. Je weet maar nooit.
Resultaat: zelfde foutmelding. Ik werk echter met een versie die ik ooit van een klant heb gekregen (kopie dus), dus het zou bij mij een licentiekwestie kunnen zijn.
[Edited at 2003-11-12 08:49]
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Chris Hopley Holandsko Local time: 22:58 nemčina -> angličtina + ...
TOPIC STARTER
Honderdduizend maal bedankt.
Nov 12, 2003
Bedankt voor de hulp Henk!
Henk Peelen wrote:
Hallo Chantal,
ik heb 6.5, je mag het bestand wel even toezenden zodat ik kan kijken of ik hem kan openen. Je weet maar nooit.
Resultaat: zelfde foutmelding. Ik werk echter met een versie die ik ooit van een klant heb gekregen (kopie dus), dus het zou bij mij een licentiekwestie kunnen zijn.
[Edited at 2003-11-12 08:49]
Subject:
Comment:
TOPIC STARTER
Dank je wel Chris
Nov 12, 2003
Hallo Chris,
bedankt voor de link. Heel interessant. Heeft mijn probleem niet opgelost, maar kan zeker in de toekomst van pas komen.
Groetjes en hartelijk bedankt,
chantal
The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.