Pages in topic:   < [1 2 3 4] >
Powwow: Zuid-Holland/ Dordrecht - Netherlands

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Zuid-Holland/ Dordrecht - Netherlands".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Titia Meesters
Titia Meesters  Identity Verified
Local time: 09:28
Member (2005)
English to Dutch
allebei prima! Sep 1, 2003

Ik wil best wat klaarmaken maar geld bijdragen kan ook. Misschien handig als Stefan aangeeft waar zijn voorkeur ligt, meebetalen en spul laten komen of zelf wat meebrengen? Hij weet wat mogelijk/handig is in de keuken en zo...
Groeten,
Titia


 
Carla Zwanenberg
Carla Zwanenberg  Identity Verified
Netherlands
Local time: 09:28
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
Wat vindt Stefan? Sep 1, 2003

Dat pizza-/chineesplan van Thijs is helemaal zo gek nog niet en ik wil ook best iets klaarmaken als we voor de pot luck kiezen, maar wie weet heeft Stefan wel zojuist een cursus Koken Voor Hongerige Vertalers afgesloten en wil hij die graag in de praktijk brengen Stefan, wat denk jij ervan, gaan we voor makkelijk of sloven we ons uit?

Carla


 
blomguib (X)
blomguib (X)  Identity Verified
Local time: 04:28
English to Flemish
+ ...
Mijn mening: Sep 1, 2003

Ik zorg zelf wel voor Vloeibaar Spul. Wat betreft de keuken: don't set your hopes too high when it comes to my kitchen activities!!! Potluck lijkt me wel wat; als er mensen zijn die zich geroepen voelen om hapjes, een hoofdmaaltijd en iets dessert-achtigs te maken, dan zou dat mij veel werk besparen. Ik denk trouwens dat dit gezelliger is dan de pizza-mensen opbellen.
Ik denk dat het wijs is om nog even te wachten om een dergelijk plan praktisch te regelen (hoeveel mensen komen er?). Wel h
... See more
Ik zorg zelf wel voor Vloeibaar Spul. Wat betreft de keuken: don't set your hopes too high when it comes to my kitchen activities!!! Potluck lijkt me wel wat; als er mensen zijn die zich geroepen voelen om hapjes, een hoofdmaaltijd en iets dessert-achtigs te maken, dan zou dat mij veel werk besparen. Ik denk trouwens dat dit gezelliger is dan de pizza-mensen opbellen.
Ik denk dat het wijs is om nog even te wachten om een dergelijk plan praktisch te regelen (hoeveel mensen komen er?). Wel handig zou zijn om te weten wie bereid is wat te maken. Graag voorstellen dus!

Stefan
Collapse


 
Ammerins Moss-de Boer
Ammerins Moss-de Boer
Netherlands
Local time: 09:28
Dutch to English
+ ...
OV? Sep 1, 2003

Hi Stefan, kun je ook even een ov-route aangeven (vanaf het station)? Ik heb via 0v9292.nl geprobeerd, maar die kent de straat niet.

 
Thijs van Dorssen
Thijs van Dorssen  Identity Verified
Local time: 09:28
Member (2002)
Dutch to German
+ ...
OV? Sep 1, 2003

Als ik het zo op de kaart van Dordrecht (www.routenet.nl) bekijk is het 500 meter van het station in Dordt.

 
Ammerins Moss-de Boer
Ammerins Moss-de Boer
Netherlands
Local time: 09:28
Dutch to English
+ ...
ov - re Sep 1, 2003

Klopt het dat het daar gewoon Singel wordt genoemd? Dan kom ik er wel.

 
blomguib (X)
blomguib (X)  Identity Verified
Local time: 04:28
English to Flemish
+ ...
Albert Cuyp Singel Sep 1, 2003

is de volledige benaming van de Singel. Ik woon op nog geen 200 meter van het station: uit het gebouw van het station steek je de weg over, ga je verder tot het volgende kruispunt (50 meter) en sla je links af: je bent dan op de Singel. Ik woon iets verder aan de linker kant.

 
Justine Sherwood
Justine Sherwood  Identity Verified
Italy
Local time: 09:28
Dutch to English
+ ...
potluck Sep 1, 2003

pot luck lijkt me ook leuker dan pizza enz. Ik kom zeker en ben ook bereid iets mee te nemen, hoofdgerecht of toetje, maakt me niet uit

 
Natasha Cloutier (X)
Natasha Cloutier (X)  Identity Verified
Local time: 09:28
English to French
+ ...
Eten Sep 3, 2003

Pot luck lijkt me ook meer gezond)
Ik neem lekkere hapjes mee.


 
vixen
vixen  Identity Verified
Greece
Local time: 10:28
English to Dutch
+ ...
Helaas... Sep 30, 2003

Ik had al zitten bedenken wat voor lekkers ik zou meenemen.
De familieverplichtingen gaan echter voor. Mijn moeder viert dan namelijk haar 87e verjaardag ... in Assen. De volgende keer ben ik er hopelijk wel bij. -- Marianne


 
Els Peleman
Els Peleman  Identity Verified
Belgium
Local time: 09:28
French to Flemish
+ ...
Dan zijn we met twee vixen Sep 30, 2003

Ik zit op een verjaardagsbrunch van de grootmoeder van mijn vriend in Nijmegen... Maar als er nog eens in Nederland of Belgie plaats vindt, ben ik van de partij.

 
Renate van den Bos
Renate van den Bos
Local time: 09:28
English to Dutch
+ ...
Helaas... Oct 5, 2003

Er is iets tussen gekomen, ik moet afhaken. Sorry. Misschien een volgende keer!

Renate van den Bos


 
blomguib (X)
blomguib (X)  Identity Verified
Local time: 04:28
English to Flemish
+ ...
Menu Oct 13, 2003

Nu de datum een beetje dichterbij komt loont het misschien wel de moeite om eens over de culinaire kant van het verhaal te gaan nadenken.
Zoals gezegd zorg ik voor het vloeibare gedeelte van het menu.
Als er een paar mensen het op zich zouden willen nemen om hapjes te verzorgen; we zijn met zijn 20 als iedereen komt.
Dat diegenen die zich geroepen voelen om hun culinaire kunsten uit te proberen op een stel weerloze proefkonijnen zich bij mij melden!


 
Sophia Berka (X)
Sophia Berka (X)
Local time: 09:28
French to Dutch
+ ...
Jammer, jammer, jammer Oct 13, 2003

Helaas het lukt niet om te komen ... ik heb dermate last van zwangerschapskwalen, dat ik alles aan de kant moet zetten voorlopig. Vind het erg jammer en ik hoop te horen hoe het geweest is!! Voor de gastheer en iedereen die wel gaat: een heel fijne dag toegewenst!

Sophia Berkati


 
Filippo Rosati
Filippo Rosati  Identity Verified
Local time: 09:28
Italian
+ ...
Helaazzz... Oct 13, 2003

... kan ik zoals verwacht niet komen naar de Powwow. Da's jammer, want behalve allerlei lekkernijen zal ik ook de gezellige sfeer missen van de vorige keer... Maak er een mooie dag van!

Filippo


 
Pages in topic:   < [1 2 3 4] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Zuid-Holland/ Dordrecht - Netherlands






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »